Seminar i Office 365 – 10. november 2016

Nyt seminar afholdes i Office 365 midt i november

Seminaret afholdes d. 10. november kl. 9-12.30 og afsluttes med let frokost.

Seminaret har fokus på alle værktøjer i Office 365 og demonstrerer, hvorledes disse kan udnyttes til at optimere interne forretningsgange.

Seminaret er for nye brugere af Office 365, eller brugere som er på vej til at tage skiftet mod Office 365. Her vil være rig mulighed for kunne stille spørgsmål til licenser, migrering mod Office 365, skyens mange fordele og meget andet.

Seminaret er gratis at deltage i – Tilmelding senest den 3. november 2016

Tilmelding her

 

Læs mere om seminaret herunder:

Dette seminar retter opmærksomheden mod din forretning og optimering af virksomhedens ressourcer.
X-link A/S vil dele egne erfaringer omkring brugen af IT til optimering, samt demonstrere mulighederne i Office 365. Grib chancen og bliv klogere på nogle af de nyeste IT-værktøjer, som du kan
anvende til at løfte dine opgaver til et højere niveau. Vi vil præsentere konkrete løsninger på optimering af vidensdeling, synliggørelse af virksomhedens forretningsprocesser samt information omkring de besparelser, som du kan forvente af værktøjerne i Office 365.

Der er sat tid af til, at deltagerne kan dele erfaringer med hinanden, samt prøve kræfter med Office 365 på opstillede computere.

Seminaret vil have følgende hovedpunkter:

·         Forretningsoptimering gennem IT-løsninger

·         Mulighederne i Office 365

·         Sharepoint Online

·         Kom i gang med Office 365

·         Planner – et nyt effektivitetsværktøj i Office 365

Comments are closed