FAQ – C5

Her finder du en oversigt med de typisk stillede spørgsmål angående Dynamics C5.

Ejer du en C5-licens, kan du fortsat arbejde i din C5, også efter d. 8. januar 2019.

Du bør dog være opmærksom på, at eftersom din C5 ikke længere opdateres fra Microsofts side, kan det påvirke brugen af din C5 samt integrationen med øvrige programmer og styresystemer.

Du kan overveje at skifte til Dynamics 365 Business Central. 

Det er ikke noget problem i at køre C5 fra din Mac, på nuværende tifdspunkt findes der to forskellige løsninger. Du kan enten benytte dig af en Web-klient, eller tilgå C5 fra dit fjernskrivebord. 

Ja, det kan sagtens lade sig gøre at konvertere fra alle tidligere versioner.

I de tidligere versioner af C5 kunne der være begrænsninger på hvor mange regnskab man kunne have. I det nye C5 eller NAV er der ikke længere et loft på hvor mange regnskaber man har.

Det korte svar er 2.500 pr. regnskab pr. regnskabsår i Dynamics C5 2015. Hvis du ønsker ubegrænset finanstransaktioner koster det 149,- ekstra pr. måned.

Ja, du kan frit skifte mellem Dansk og Engelsk, hvis du ønsker et andet sprog kan du kontakte os for at høre nærmere.

I C5 kan du have 10 brugere, mens der ikke er nogle begrænsning i antallet af brugere i NAV. 

Fik du svar på dit spørgsmål?

Hvis du ikke fandt svaret på dit spørgsmål, kan du altid ringe til os på tlf. 70251525 eller skrive en mail på info@xli.dk