BRUG DIGITAL FAKTURERING MED BUSINESS CENTRAL

Hvordan virker digital fakturahåndtering?

X-in er en løsning til digital fakturahåndtering, som er udviklet af X-link. Xin giver din forretning et effektivt værktøj til håndtering af indgående bilag, da alle bilag kan modtages digitalt og håndteres efter, hvem der skal se, godkende og bogføre bilagene.

X-in kræver ikke ændringer i jeres nuværende regnskabssystem, og kan sagtens bruges med andre systemer end Business Central. Derfor kan du være i gang med at bruge X-in i løbet af få dage.

E-FAKTURAEN MODTAGES OG OMDELES

X-in modtager automatisk fakturaen og sender den videre til rette modtager.

E-FAKTURAEN GODKENDES OG KONTERES

E-fakturaen og det automatiske konteringsforslag godkendes elektronisk.

E-FAKTURAEN BOGFØRES OG BETALES

X-in kommunikerer med jeres regnskabsprogram og forbereder automatisk en kassekladde og en betalingsfil til netbank. Håndtering af alle fakturaer er klaret på under 5 minutter – Uanset antal.

E-FAKTURAEN ARKIVERES

X-in krypterer fakturaens indhold og arkiverer den sikkert. Der er fremover mulighed for fritekstsøgning på alle fakturaer – Helt ned til varelinjeniveau.

EN SUCCESHISTORIE

Lasertryk valgte X-in og har ikke set sig tilbage siden

Siden Nordens største digitale trykkeri, Lasertryk tog X-in i brug, har de sparet mere end halvdelen af udgifterne til bogholderiet. Samtidig er forretningen vokset med 30%

Hvorfor du skal vælge X-in

Bilagshåndtering er mange steder stadigvæk en tidskrævende, og dermed også omkostningstung opgave. X-in er med digitale fakturaer med til at minimere tidsforbruget og der vil ofte være en stor besparelse efter idriftsætning.

Uanset om bilagene i dag behandles manuelt, modtages som pdf eller scannes ind, er der tid og penge at spare ved at anvende x-in. Jeres bilag vil automatisk blive konteret og journaliseret, derfor kan de ansatte nemt og hurtigt genfinde arkiverede bilag.

X-in leveres med ubegrænsede brugere og kan integreres med stort set alle ERP systemer, herunder Business Central, C5, Dynamics NAV, Dynamics AX, Visma Business, SAP og e-conomics. Det betyder at skift af ERP ikke kræver skift af X-in.

Vi hjælper jer selvfølgelig med den tekniske implementering og giver jer de nødvendige vaner og viden. Dermed sikrer vi, at I kommer optimalt fra start og bliver klar til at bruge digital fakturering i løbet af ingen tid.


Er du blevet nysgerrig?

Vil du gerne høre mere om hvordan digital fakturering med X-in også kan hjælpe dig og din forretning med at spare tid, penge og plads? Så kontakt os endelig.